Loading...
Εμπλοκές 2017-03-27T16:50:54+00:00

3.0 Κανόνες εμπλοκών

3.1 Εμπλοκές, όρια & αποστάσεις

Όλα τα αεροβόλα θα πρέπει να μετρηθούν πριν την έναρξη της συνάντησης. Οι μετρήσεις πραγματοποιούνται στις βάσεις των παρατάξεων Octapus και GRC. Όλα τα αεροβόλα θα επισημανθούν με ειδική ταινία.

Οποιαδήποτε προσπάθεια αλλοίωσης των fps ή χρήση μη μετρημένου αεροβόλου θεωρείται μη τήρηση των κανονισμών και θα αποφέρει την αποβολή του παίκτη.

Όλα τα αεροβόλα θα μετρηθούν με 0,20 bbs (παρέχονται από την διοργάνωση) και μηδενισμένο hopup .

Μειωτές FPS δεν επιτρέπονται.

Όρια fps και αποστάσεις ασφαλείας:

Α) Κατηγορία ASSAULT:  Όριο έως 350 fps – ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.

Β) Κατηγορία SNIPER (χειροκίνητης επανόπλισης – κινητού ουραίου μόνο): Όριο έως 550 fps – ελάχιστη απόσταση βολής 25 βήματα.

Γ) Κατηγορία SUPPORT:

1. DMR/ ακροβολιστής (περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων):

– Όριο έως 450 fps – ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα.

– Χρήση της βολή κατά βολή επιλογής αποκλειστικά!

– Υποχρεωτική η χρήση διόπτρας (απαγορεύεται το red dot) .

– Επίσης πρέπει να ισχύουν οπωσδήποτε τα παρακάτω: το αεροβόλο να έχει συνολικό βάρος άνω των 4 κιλών και συνολικό μήκος άνω του ενός μέτρου.

– Το αεροβόλο πρέπει να προσομοιώνει τον ρόλο του ακροβολιστή, πχ. δεν επιτρέπονται πλατφόρμες ΑΚ και Μ4 με απλά την προσθήκη πιο μακριάς κάννης με τη χρήση σιγαστήρα.

– Προτιμήστε ρεπλίκες που χρησιμοποιούνται και στην πραγματικότητα ως DMR ή sniper . Προσέξτε όμως!!!, αεροβόλα που στην πραγματικότητα χρησιμοποιούνται ως DMR και δεν πληρούν τα παραπάνω (βάρος > 4 kgr και μήκος > 1μ.) δεν θεωρούνται αποδεκτά για την προσομοίωση του ρόλου στο airsoft. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε με τους διοργανωτές.

2. LIGHT MACHINE GUNS – LMG (περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων):

– Όριο 400 fps – ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα.

– Επιτρέπονται μόνο αντίγραφα LMG, HMG (M60,M249,M240,PKM,MG36,MG3, Stoner LMG) και μόνο όσα έχουν βάρος άνω των 5 κιλών (εξαιρούνται όσα είναι μόνιμα τοποθετημένα σε οχήματα).

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Γυάλινα ή μεταλλικά bbs απαγορεύονται ρητά! Μόνο βιοδιασπώμενα bbs επιτρέπονται στη συνάντηση (Οι MAXBIOVAL απαγορεύονται λόγω σκληρού κελύφους)!

3.2 Silent kill & Knife kill

Παίκτης ο οποίος ακουμπά με το χέρι κάποιον αντίπαλο θεωρείται ότι πέτυχε silent kill (δεν χρησιμοποιούμε ομοιώματα μαχαιριών). Ο παίκτης που δέχτηκε το silent kill, δεν φωνάζει HIT!!!, κάθεται κάτω 3 λεπτά, βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης και έπειτα ξεκινά για respawn. Δεν έχει δικαίωμα medic.

Knife kill μπορεί να κάνει ένας αντίπαλος ή ένας συμπαίκτης σε ένα τραυματία που περιμένει  να τελειώσει ο χρόνος των τριών λεπτών για bleed out ή γενικά εάν κάποιος τραυματίας περιμένει medic για περίθαλψη. Ακουμπώντας τον τραυματία και αναφωνώντας «knife kill» αυτός θεωρείται νεκρός και αμέσως κατευθύνεται σιωπηλά για respawn.

3.3 Γεμιστήρες

Όλοι οι παίκτες χρησιμοποιούν real, low ή midcap γεμιστήρες  (εξαιρούνται οι LMG). Highcap γεμιστήρες απαγορεύονται ρητά, χωρίς εξαίρεση.

3.4 Περιορισμός bbs για Assault & DMR

Οι γεμιστήρες απαγορεύεται να έχουν μέσα πάνω από 60 bbs η κάθε μία. Πάνω σας κάθε στιγμή μπορείτε να έχετε έως 800 bbs συνολικά (γεμιστήρες, sidearm, grenades, bb loaders κτλ.), μόλις αυτά τελειώσουν τότε πηγαίνετε στη βάση σας και εφοδιάζεστε. Προσοχή τα bbs είναι ανά παίκτη και όχι ανά αεροβόλο. Ένας παίκτης μπορεί να κουβαλάει όσα αεροβόλα θέλει!

3.5 Περιορισμός bbs για πολυβόλα (LMG) & Sniper

Πολυβόλα (M60,M249,M240,PKM,MG36,MG3, Stoner LMG) θεωρούνται μόνο τα αντίγραφα πολυβόλων (drum/box magazine). Έχουν περιορισμό 3000 bbs. Εάν τελειώσουν, τότε εφοδιασμός πραγματοποιείται στη βάση των παρατάξεων. Ο πολυβολητής δεν εφοδιάζει με bbs άλλους παίκτες.

Παίκτες με ρόλο ελεύθερου σκοπευτή (sniper) έχουν συνολικά πάνω τους 500 bbs για όλα τα αεροβόλα που έχουν. Χρησιμοποιούν γεμιστήρες με μέχρι 40 bbs.

3.6 Όπλα καμπύλης τροχιάς

Κάποιες παρατάξεις διαθέτουν όπλα υποστήριξης καμπύλης τροχιάς. Αυτά λειτουργούν σε συνδυασμό με κάποιο διαχειριστή της διοργάνωσης. Θα ενημερωθείτε από τη διοργάνωση εάν έχετε δεχτεί χτύπημα και είστε εκτός παιχνιδιού. Οι κανόνες bleedout και medic ισχύουν κανονικά. Παίκτες που καλύπτονται, θεωρείται ότι δεν χτυπήθηκαν. Το ποιος έχει ή ποιος δεν έχει χτυπηθεί από τα όπλα υποστήριξης είναι απόφαση του διαχειριστή που θα βρεθεί στο σημείο. Οι χειριστές αυτών των όπλων θα λάβουν σύντομη εκπαίδευση πριν την έναρξη.

3.7 Ανατινάξεις

Κτίρια, οχήματα και διάφοροι άλλοι στόχοι μπορούν να ανατιναχτούν χρησιμοποιώντας ειδικές πυροτεχνουργικές συσκευές οι οποίες παρέχονται από τη διοργάνωση σε συγκεκριμένους παίκτες που θα εκπαιδευτούν για τη χρήση τους. Μόλις ανατιναχθεί κάποιος στόχος επισημαίνετε με κόκκινη ταινία σήμανσης και πλέον θεωρείται μη λειτουργικός για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα το οποίο θα αναγράφεται με μαρκαδόρο επάνω στην ταινία σήμανσης. Μόλις περάσει ο αναγραφόμενος χρόνος μαζεύουμε τις ταινίες και τότε το κτίριο, όχημα, γέφυρα, όπλο κτλ. θεωρείται και πάλι λειτουργικό.

3.8 Εκτοξευτής βομβίδων

Μέγιστος αριθμός βομβίδων 3. Γεμίζουν bbs μόνο στη βάση και υπολογίζονται στα 800 bbs ανά παίκτη. Ελάχιστη απόσταση βολής 10 μ.

3.9 Sniper και DMR

Απαγορεύεται η χρήση αεροβόλων Ελ. Σκοπευτή (Sniper) και Ακροβολιστή (DMR) κατά τη διάρκεια της νύκτας. Επίσης απαγορεύεται η χρήση αυτών των αεροβόλων εάν ο παίκτης (Sniper, DMR) βρίσκεται μέσα σε κτίριο ή σε απόσταση 15 μ. μικρότερη  από αυτό.

3.10 Σημεία Respawn – Χρόνος Respawn

Respawn γίνεται οπουδήποτε υπάρχει σημαία της παράταξης μας. Εντός του πεδίου υπάρχουν σταθεροί ιστοί με σημαίες (CONTROL POINTS) σε στρατηγικής σημασίας θέσεις. Όταν η σημαία της παράταξης μας ή της παράταξης που συνεργαζόμαστε είναι ψηλά στον ιστό τότε μπορούμε να κάνουμε Respawn στο σημείο εκείνο. Επίσης, κάθε παράταξη ανάλογα το μέγεθός της, διαθέτει και ένα μικρό αριθμό σημαιών με κοντάρι (διάσταση 50Χ70 εκ.). Οι σημαίες αυτές (κινητά Respawn) μπορούν να  χρησιμοποιηθούν για να δημιουργηθούν προκεχωρημένες βάσεις – φυλάκια τα οποία δίνουν ενισχύσεις στην πρώτη γραμμή. Οι σημαίες με κοντάρι μπορούν να μεταφερθούν, είναι αντικείμενα διεκδίκησης και μπορούν να κλαπούν από τους αντιπάλους (δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους αντιπάλους παρά μόνο σαν αντικείμενο διαπραγμάτευσης). Το respawn γίνεται κάθε 30 λεπτά της ώρας. Όταν είναι ακριβώς ή και μισή, όσοι παίκτες βρίσκονται με πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης σε κάποια σημαία μπορούν να ξαναμπούν στο παιχνίδι. Όταν η σημαία είναι διεκδικήσιμη δεν μπορεί να λειτουργήσει ως respawn. Διεκδικήσιμη είναι όταν βάλλεται από αντίπαλους παίκτες. Κάποιοι μπερδεύονται λίγο με αυτό τον κανονισμό όταν μια μάχη είναι κοντά στη σημαία, αλλά όχι στη σημαία. Σκεφτείτε ότι η σημαία λειτουργεί σαν σημείο προσγείωσης ελικοπτέρων το οποίο μεταφέρει συνεχώς ενισχύσεις. Ένα ελικόπτερο δεν θα προσέγγιζε το σημείο εάν γινόταν μάχη στο καθεαυτό σημείο, αλλά θα προσέγγιζε εάν γινόταν μάχη 15 μέτρα μακριά από το σημείο! Προσοχή!! Η σημαία τοποθετείται τουλάχιστον 15 μέτρα  μακριά από κτίρια!!

Προσοχή ένας Ελ. Σκοπευτής δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι βάλλει μια σημαία respawn με μακρινές βολές εκτός και εάν βρίσκεται σε κοντινή απόσταση π.χ. 30 μέτρα.

3.11 Χειροβομβίδες, Boobytraps, Καπνογόνα, Βεγγαλικά

Όταν σκάσει χειροβομβίδα ή νάρκη, τότε σε ακτίνα 5 μέτρων οι παίκτες είναι νεκροί ανεξάρτητα εάν δέχτηκαν bb ή όχι. Εάν δέχτηκαν bb και βρίσκονται σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν κάποιος παίκτης είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο ή τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων, τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ», ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού. Οι χειροβομβίδες κρότου λειτουργούν σαν αυτές των bbs, δηλαδή σε ακτίνα 5 μέτρων οι παίκτες είναι εκτός! Παγιδεύσεις που λειτουργούν με bbs επιτρέπονται. Οι κανόνες bleedout και medic ισχύουν κανονικά.

Προσοχή στις χειροβομβίδες κρότου TRMR, λόγω μεγάλου βάρους.

Απαγορεύονται ρητά καπνογόνα, βεγγαλικά, ιδιοκατασκευές κτλ. !!!!!

3.12 Hit, Bleedout και Respawn

Όταν ο παίκτης δέχεται bbs οπουδήποτε στο σώμα του ή στον εξοπλισμό του (καπέλο, σακίδιο κτλ., εξαιρείται το όπλο του) τηρεί την εξής διαδικασία: Φωνάζει «HIT!!!», θεωρείται τραυματίας, βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης για να δείξει ότι βρίσκεται εκτός παιχνιδιού, αμέσως ξαπλώνει στο έδαφος για 3 λεπτά και φωνάζει «MEDIC!!!» (μπορεί να συρθεί 3-4 μέτρα και να καλυφτεί).

Εάν έρθει medic, μέσα στα 3 λεπτά, τότε του βάζει ένα επίδεσμο και συνεχίζει (όλοι οι παίκτες πρέπει να κρατούν ένα επίδεσμο 60 εκ.). Εάν δεν έρθει ή δεν υπάρχει medic τότε ο παίκτης περιμένει αναγκαστικά για 3 λεπτά στο σημείο και έπειτα κάνει bleedout, σηκώνεται όρθιος και κατευθύνεται περπατώντας για respawn στη βάση του ή σε κάποιο σημείο respawn, φορώντας το πορτοκαλί γιλέκο.

Stabilization: Εναλλακτικά μπορεί κάθε παίκτης να μεταφέρει ένα τραυματία σε ασφαλές μέρος για να δεχτεί medic. Σε αυτή την περίπτωση ο χρόνος αναμονής για medic αυξάνεται σε 10 λεπτά.  Η μεταφορά γίνεται κρατώντας τον τραυματία και ο τραυματίας χρησιμοποιεί μόνο το ένα πόδι του για να κινηθεί.

Κατά τη διάρκεια της νύκτας ένας παίκτης, για να δείξει ότι είναι εκτός παιχνιδιού, μόλις χτυπηθεί φωνάζει «HIT!!!» και ανάβει κόκκινο φως τύπου flasher (led flasher ποδηλάτου).  Εάν δεν του γίνει medic, με το πέρας των 3 λεπτών αναμονής επιστρέφει σε σημείο respawn.

Εάν δεχτεί bbs το αεροβόλο ο παίκτης συνεχίζει κανονικά με το ίδιο αεροβόλο.

Εάν ένας νεκρός κινείται προς respawn μπορεί να μεταφερθεί με όχημα.

Στην περίπτωση που συνεργάζεστε με κάποια άλλη παράταξη, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα δικά της CONTROL POINTS για respawn!

Σημειώστε επίσης ότι: Σακίδια μάχης τα οποία είναι τοποθετημένα στο έδαφος μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κάλυψη. Εάν τα κρατάτε τότε είναι HIT!

Κάθε παίκτης δικαιούται ένα medic. Όταν κάνει respawn μπορεί να ξαναχρησιμοποιήσει τον επίδεσμο του.

Ο Medic δεν μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του. Μόνο στην περίπτωση που του γίνει stabilization και έχει απομακρυνθεί από την πρώτη γραμμή μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του.

3.13 Πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης, death rag

Το πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης το φοράμε ή το τοποθετούμε  σε ορατό σημείο 360ο όταν:

α. Δεχθούμε ΗΙΤ και αναμένουμε MEDIC,

β. Είμαστε ΝΕΚΡΟΙ και επιστρέφουμε σε σημείο Respawn,

γ. Είμαστε εκτός παιχνιδιού και κατευθυνόμαστε εκτός πεδίου ή στο safe zone\σημείο regen,

δ. Ξεκουραζόμαστε, βαρεθήκαμε, φτιάχνουμε εξοπλισμό και γενικά όποτε θεωρούμε τον εαυτό μας εκτός παιχνιδιού για μικρό ή για μεγάλο διάστημα και δεν θέλουμε να επηρεάσουμε την εξέλιξη και το παιχνίδι των υπολοίπων.

3.14 Νεκροί/Τραυματίες

Το να είσαι νεκρός-τραυματίας είναι και αυτός ένας ρόλος, παίξτε τον σωστά!

Οι νεκροί παίκτες δεν μιλάνε, δεν τρέχουν, δεν επικοινωνούν μέσω ασύρματου, δεν κοιτάζουν-ερευνούν θέσεις αντίπαλων και γενικά παίζουν σωστά το ρόλο του νεκρού – συμπεριφέρονται σαν να μην υπάρχουν. Κατά τη διάρκεια της νύκτας οι νεκροί παίκτες χρησιμοποιούν κόκκινο φως τύπου flasher (led flasher ποδηλάτου).

Παίκτες που φέρουν κάποιο βαθμό μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω ασυρμάτου με ανωτέρους τους και να μεταφέρουν πληροφορίες μετά από 10 λεπτά που θα τεθούν εκτός παιχνιδιού.

Ο τραυματίας παίκτης πρέπει να βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης για να δείξει ότι βρίσκεται εκτός παιχνιδιού, αμέσως ξαπλώνει στο έδαφος για 3 λεπτά και φωνάζει «MEDIC!!!» (μπορεί να συρθεί 3-4 μέτρα και να καλυφτεί). Οι τραυματίες παίκτες μπορούν να φωνάζουν μόνο «MEDIC!!!», δεν μιλάνε στους συμπαίκτες τους πριν τους γίνει το medic και φορέσουν τον επίδεσμο.

3.15 Medic

Συγκεκριμένος αριθμός παικτών μπορούν να λειτουργήσουν ως Μedic. Όλοι οι παίκτες έχουν έναν επίδεσμο 60 εκ. μαζί τους και έχουν δυνατότητα να τους γίνει ένα medic. Μετά από αυτό εάν δεχτούν bb θεωρείται ότι είναι νεκροί και βγάζουν πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης. Ωστόσο, πάλι μένουν και τηρούν τον κανόνα bleedout (περιμένουν 3 λεπτά κάτω), άπλα δεν καλούν medic. Όταν κάνουν respawn αποθηκεύουν τον επίδεσμο για μελλοντική χρήση. Ο Μedic διακρίνεται με ειδικό περιβραχιόνιο που παρέχεται από τη διοργάνωση. Όποιος έχει το περιβραχιόνιο, έχει και τον ρόλο του Μedic στην ομάδα του. Το περιβραχιόνιο δύναται να μεταφερθεί από παίκτη σε παίκτη. Ο Medic δεν μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του. Μόνο στην περίπτωση που του γίνει stabilization και έχει απομακρυνθεί από την πρώτη γραμμή μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του.

3.16 Βολές

Απαγορεύονται οι άσκοπες βολές κατά τη διάρκεια του σεναρίου είτε είστε εκτός, είτε είστε εντός παιχνιδιού. Δεν ρυθμίζουμε τα αεροβόλα μας κατά τη διάρκεια του σεναρίου. Καταστρέφεται ο ρεαλισμός του παιχνιδιού. Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο.

3.17 Κανόνας ΜΠΑΜ

Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί και βρίσκεστε σε απόσταση μικρότερη των κατώτατων ορίων εμπλοκής από αυτόν.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!! Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής. Εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας, τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης, ώστε να είναι εντός των ορίων. Το πλεονέκτημα για λόγους ασφαλείας το έχει ο αμυνόμενος.

3.18 Κανόνας PARLAY

Ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ. σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.

3.19 Παύση

Εάν δοθεί παύση από τη διοργάνωση ή κάποιον παίκτη, παραμένουν όλοι στις θέσεις τους και φωνάζουν και οι ίδιοι «ΠΑΥΣΗ!!!», ώστε να μεταφερθεί η πληροφορία σε όλο το πεδίο. Αυτός που έδωσε την παύση αναμένεται να ενημερώσει κάποιον από τη διοργάνωση. Από το ίδιο σημείο αναμένεται να αρθεί η παύση και να δοθεί η εντολή «ΠΑΙΖΕΙ!!!», την οποία πάλι όλοι οφείλουν να φωνάξουν, ώστε να αρθεί η παύση σε όλο το πεδίο.

This post is also available in: Αγγλικα