Loading...
LARP 2017-03-27T16:50:55+00:00

2.0 LARP (Live Action Role Playing)

2.1 LARP στοιχεία και χαρακτήρες:

Εντός του παιχνιδιού υπάρχουν παίκτες που συμπεριφέρονται με ρεαλιστικό τρόπο, ώστε να προσδώσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στον ρόλο που έχουν αναλάβει, π.χ. διοικητής, αιχμάλωτος, διαπραγματευτής, πολίτης, κατάσκοπος κτλ. Στόχος τους είναι μέσα στα φανταστικά πλαίσια του σεναρίου να αλληλεπιδράσουν με άλλους παίκτες και να προσφέρουν απρόβλεπτα μη γραμμικά στοιχεία στη συνάντηση. Γενικά, όλοι οι παίκτες θα πρέπει να μπορούν αντιδράσουν θετικά σε ένα συμβάν LARP. Υπάρχουν ολόκληρες μονάδες που λειτουργούν σε LARP mode συνεχώς. Παίκτες που δεν επιθυμούν να συμμετέχουν σε μεγάλο βαθμό σε μη γραμμικές καταστάσεις να μην δηλώσουν συμμετοχή σε τέτοιες μονάδες.

2.2 Αιχμάλωτος

Ένας παίκτης μπορεί να αιχμαλωτιστεί από αντίπαλους εάν παραδοθεί οικειοθελώς ή όταν δεχτεί HIT και έπειτα του γίνει medic από αντιπάλους. Ο αιχμάλωτος αφαιρεί το πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης  και ακολουθεί τους αντιπάλους. Θεωρείται δεμένος και αφοπλισμένος. Δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τον εξοπλισμό του παρά μόνο εάν βρεθεί πάλι δίπλα σε παίκτες της παράταξης του, όπου τότε θεωρείται ελεύθερος. Δεν μπορεί να τρέξει για να ελευθερωθεί εάν είναι αντίπαλος κοντά του (2 μέτρα), δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει εξοπλισμό αντιπάλου και κλείνει τον ασύρματο του. Η αιχμαλωσία δεν μπορεί να κρατήσει πάνω από 2 ώρες. Με το πέρας αυτού του χρόνου ο αιχμάλωτος ελευθερώνεται, κινείται εντός του πεδίου με πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης και όταν βρει φίλιες δυνάμεις συνεχίζει κανονικά.

Εναλλακτικά, μπορεί ένας παίκτης να μην δεχτεί να αιχμαλωτιστεί. Ένας παίκτης που δεν νοιώθει άνετα να βρίσκεται αιχμάλωτος και γενικά δεν νοιώθει άνετα να παίξει αυτόν τον ρόλο μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε στιγμή να ελευθερωθεί και να πει «ΤΕΛΟΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ!!». Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γυρίσει πίσω στη μονάδα του, αλλά παραμένει εκτός παιχνιδιού για 1 ώρα από την στιγμή που θα φτάσει εκεί. Έχει όλη τη διάρκεια της 1  ώρας πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης, για να δείχνει ότι είναι εκτός παιχνιδιού. Προσοχή!! Παίκτης όπου φέρει κάποιο είδος βαθμού δεν μπορεί να αρνηθεί την αιχμαλωσία!!!

2.3 Κατάσκοπος

Όπως σε κάθε εμπόλεμη κατάσταση έτσι και εδώ υπάρχουν κατάσκοποι. Μην εκπλαγείτε εάν αποτύχετε στην αποστολή σας λόγω κάποιας διαρροής πληροφοριών από το διοικητικό επιτελείο σας ή ακόμα και από τον παίκτη που είναι το δεξί σας χέρι. Χωρίς να ξεχνάμε φυσικά ότι οι συχνότητες επικοινωνίας πιθανόν να παρακολουθούνται!

2.3 Ανάκριση – Έρευνα

Ένας αιχμάλωτος μπορεί να ανακριθεί και να δεχτεί ρεαλιστική σωματική ερεύνα. Κατά τη σωματική ερεύνα οτιδήποτε βρεθεί που έχει σχέση με αντικείμενα της συνάντησης μπορεί να κατασχεθεί. Ένας παίκτης μπορεί να αρνηθεί ή να σταματήσει οπότε αυτός το επιθυμεί την σωματική έρευνα λέγοντας «ΤΕΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ!!». Εάν επιλέξει αυτό, τότε δέχεται μη ρεαλιστική σωματική έρευνα και υποχρεούται ο ίδιος να παραδώσει άνευ έρευνας ότι αντικείμενα, σχετικά με τη συνάντηση, έχει στην κατοχή του (χρήματα, χάρτες, σημειώσεις, κτλ.). Κατά την ανάκριση εάν οι αντίπαλοι χρησιμοποιήσουν τον ειδικό «ορό της αλήθειας», ο αιχμάλωτος υποχρεούται να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις που θα του γίνουν. Ο ορός της αλήθειας έχει άμεση επίδραση που διαρκεί για πέντε λεπτά.

2.4 Λεκτική κακοποίηση ή σωματική επαφή

Αυστηρά απαγορεύεται οποιαδήποτε λεκτική ή σωματική επαφή ενός αιχμαλώτου!

Μην ενεργείτε απότομα ή επιθετικά σε κάποιον παίκτη που παίζει σε LARP mode!!! Μπείτε στο κλίμα και περάστε κι εσείς όμορφα!

2.5  Ορυχεία πολύτιμων λίθων, 

Στο σενάριο περιλαμβάνεται και η δυνατότητα ανταλλαγής υλικών, εξοπλισμού (κιβώτια όλμων),  πληροφοριών και φυσικά η συνεργασίες και η εξαγορά ομάδων,  κτλ. Αυτό επιτυγχάνεται με την ανταλλαγή πολύτιμων λίθων που παράγονται από τα ορυχεία της περιοχής.

2.6 Αντικείμενα, Στρατιωτικά κιβώτια εξοπλισμού

Όσα αντικείμενα βρίσκονται εντός του πεδίου και φέρουν την επιγραφή «War Zone» ή «WZ» είναι διεκδικήσιμα από όλους τους παίκτες. Κάποια από αυτά μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένοι παίκτες, αλλά μπορούν να μεταφερθούν από όλους. Εάν κάποιος δεχτεί hit τότε αφήνει το αντικείμενο κάτω ακόμα και εάν το έχει βάλει στο σακίδιο του. Επίσης στόχος των δυο μεγάλων παρατάξεων (Octapus & GRC) είναι η ανεύρεση εφοδίων (στρατιωτικά κιβώτια). Αυτά είναι αντικείμενα διεκδίκησης και φυλάσσονται μόνο σε κτίρια και σε control points. (απαγορεύεται η φύλαξη τους στις βάσεις των Octapus & GRC, εξαιρούνται οι βάσεις των υπολοίπων παρατάξεων). Απαγορεύεται τα αντικείμενα να αφήνονται κρυμμένα  οπουδήποτε αλλού εντός του πεδίου. Γενικά διεκδικούμενα αντικείμενα της διοργάνωσης δεν τοποθετούνται σε κρύπτες τυχαία στο πεδίο, φυλάσσονται σε εμφανές μέρος και μόνο δίπλα ή μέσα σε κτίρια, control points (CP) και οχήματα. Εξαιρούνται οι πολύτιμοι λίθοι.

2.7 Ιεραρχία

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι περισσότεροι παίκτες θα ενταχθούν σε μια ομάδα (5-8 ατόμων) και θα ανήκουν σε μια μεγαλύτερη μονάδα (30-60 ατόμων) χρησιμοποιώντας μια απλή ιεραρχία. Αυτό σημαίνει ότι εσείς και οι φίλοι σας θα είστε κομμάτι μιας μεγαλύτερης ομάδας ατόμων. Θα έχετε Αρχηγό Ομάδας (Squad leader) ο οποίος θα είναι υπεύθυνος να επικοινωνεί με τους ανώτερούς του, ώστε να σας μεταφέρει εντολές για τις αποστολές που θα έχετε να διεκπεραιώσετε. Είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τις εντολές. Ωστόσο, εάν έχετε πρόβλημα στο να πάρετε μέρος σε κάποια αποστολή ενημερώστε τον αρχηγό σας.

Για να βοηθήσουμε τις μονάδες να αναγνωρίσουν τους αρχηγούς τους διατίθενται διακριτικά από την διοργάνωση. Χρησιμοποιούμε ένα απλό σύστημα ιεραρχίας:

-Τέσσερα αστέρια: Διοικητής Παράταξης**** (General Commander****)

-Τρία αστέρια : Διοικητής Λόχου*** (Company Commander***) 30-60 παικτες

-Δύο αστέρια : Διοικητής Διμοιρίας** ( Platoon Commander**) 10-20 παίκτες

-Ένα αστέρι: Αρχηγός Ομάδας* (Squad Leader*) 5-8 παίκτες

This post is also available in: Αγγλικα